9+
De oefeningen vanuit de preballetlessen worden hier verder uitgebreid in doelgerichte oefeningen. Er wordt eveneens aandacht besteed aan creativiteit, expressie, coördinatie en ritme, maar dan wel met een bepaald danspatroon. Er wordt meer aandacht geschonken aan de klassieke danstechniek en een correcte houding van het lichaam. De basisoefeningen worden eerst aangeleerd aan de barre zodat er ...
9+
De oefeningen vanuit de preballetlessen worden hier verder uitgebreid in doelgerichte oefeningen. Er wordt eveneens aandacht besteed aan creativiteit, expressie, coördinatie en ritme, maar dan wel met een bepaald danspatroon. Er wordt meer aandacht geschonken aan de klassieke danstechniek en een correcte houding van het lichaam. De basisoefeningen worden eerst aangeleerd aan de barre zodat er ...
10+
In deze specialisatieles komen de beginselen van grondacrobatie aan bod: koprol, rad, trampoline… Ook leren de kinderen de basis van parkour, waar de nadruk ligt op klimmen, springen, lopen, zwieren enz. Door verschillende parkouropstellingen leren de kinderen hun grenzen te verleggen en creatief te zijn in het overwinnen van obstakels.
10+
In deze specialisatieles komen de beginselen van grondacrobatie aan bod: koprol, rad, trampoline… Ook leren de kinderen de basis van parkour, waar de nadruk ligt op klimmen, springen, lopen, zwieren enz. Door verschillende parkouropstellingen leren de kinderen hun grenzen te verleggen en creatief te zijn in het overwinnen van obstakels.
10+
Wie zich graag wil specialiseren in acrobatie en geen schrik heeft om stevig door te trainen, kan kiezen voor deze specialisatieles met o.a. dynamische acro, maxi trampoline en partneracro. Je hoeft voor deze les niet over veel voorkennis te beschikken. Voorwaartse koprol, achterwaartse koprol en kunnen opzwaaien naar handstand zijn de algemene basisvereisten. Kinderen zonder acro ervaring ...
10+
Wie zich graag wil specialiseren in acrobatie en geen schrik heeft om stevig door te trainen, kan kiezen voor deze specialisatieles met o.a. dynamische acro, maxi trampoline en partneracro. Je hoeft voor deze les niet over veel voorkennis te beschikken. Voorwaartse koprol, achterwaartse koprol en kunnen opzwaaien naar handstand zijn de algemene basisvereisten. Kinderen zonder acro ervaring ...
9+
In deze multicircusles komen zowel acrobatie, jongleren, luchtacro als evenwicht aan bod. De kinderen leren naast de circustechnieken zelf ook hoe ze zelfstandig kunnen oefenen en hoe een act te creëren.
9+
In deze multicircusles komen zowel acrobatie, jongleren, luchtacro als evenwicht aan bod. De kinderen leren naast de circustechnieken zelf ook hoe ze zelfstandig kunnen oefenen en hoe een act te creëren.
10+
Deze specialisatieles is voor kinderen die al minstens een jaar specialisatie luchtacro hebben gevolgd. (luchtacro niveau 1&2) of al meerdere jaren acro-luchtacro volgen en toestemming hebben van de docenten om naar deze les over te schakelen. De basis van doek en trapeze wordt verder ontwikkeld, maar moeilijkere trucks komen ook aan bod. Weet je niet of je mag inschrijven voor dit niveau? ...
10+
Deze specialisatieles is voor kinderen die al minstens een jaar specialisatie luchtacro hebben gevolgd. (luchtacro niveau 1&2) of al meerdere jaren acro-luchtacro volgen en toestemming hebben van de docenten om naar deze les over te schakelen. De basis van doek en trapeze wordt verder ontwikkeld, maar moeilijkere trucks komen ook aan bod. Weet je niet of je mag inschrijven voor dit niveau? ...
10+
In deze multicircusles komen zowel acrobatie, jongleren, luchtacro als evenwicht aan bod. De kinderen leren naast de circustechnieken zelf ook hoe ze zelfstandig kunnen oefenen en hoe een act te creëren.
10+
In deze multicircusles komen zowel acrobatie, jongleren, luchtacro als evenwicht aan bod. De kinderen leren naast de circustechnieken zelf ook hoe ze zelfstandig kunnen oefenen en hoe een act te creëren.
9+
Onder de noemer Kunstatelier 2.0 gaan onze begeleiders wekelijks aan de slag met een groep enthousiaste kinderen van 9 tot 12 jaar. Vertrekkend vanuit een prikkelende inspiratie gaan de kinderen aan de slag met mid-tech technologie: 3D-printers, lasercutters, hittepersen en snijplotters staan aan de basis om de wildste ontwerpen te ondersteunen en STEAM : STEM ...
9+
Onder de noemer Kunstatelier 2.0 gaan onze begeleiders wekelijks aan de slag met een groep enthousiaste kinderen van 9 tot 12 jaar. Vertrekkend vanuit een prikkelende inspiratie gaan de kinderen aan de slag met mid-tech technologie: 3D-printers, lasercutters, hittepersen en snijplotters staan aan de basis om de wildste ontwerpen te ondersteunen en STEAM : STEM ...
9+
Onder de noemer Kunstatelier 2.0 gaan onze begeleiders wekelijks aan de slag met een groep enthousiaste kinderen van negen tot twaalf jaar. Vertrekkend vanuit een prikkelende inspiratie gaan de kinderen aan de slag met mid-tech technologie. Lasercutters, 3D printers, hittepersen en snijplotters staan aan de basis om de wildste ontwerpen te ondersteunen en uit te werken. Deelnemers ontdekken ...
9+
Onder de noemer Kunstatelier 2.0 gaan onze begeleiders wekelijks aan de slag met een groep enthousiaste kinderen van negen tot twaalf jaar. Vertrekkend vanuit een prikkelende inspiratie gaan de kinderen aan de slag met mid-tech technologie. Lasercutters, 3D printers, hittepersen en snijplotters staan aan de basis om de wildste ontwerpen te ondersteunen en uit te werken. Deelnemers ontdekken ...
9+
In deze lessen wordt gewerkt aan een danstechnische basis door middel van grondoefeningen, passencombinaties en improvisatieopdrachten. De lessen zijn zorgvuldig opgebouwd en aangepast aan de motorische vaardigheden en belevingswereld van het kind.
9+
In deze lessen wordt gewerkt aan een danstechnische basis door middel van grondoefeningen, passencombinaties en improvisatieopdrachten. De lessen zijn zorgvuldig opgebouwd en aangepast aan de motorische vaardigheden en belevingswereld van het kind.
9+
In deze lessen wordt gewerkt aan een danstechnische basis door middel van grondoefeningen, passencombinaties en improvisatieopdrachten. De lessen zijn zorgvuldig opgebouwd en aangepast aan de motorische vaardigheden en belevingswereld van het kind.
9+
In deze lessen wordt gewerkt aan een danstechnische basis door middel van grondoefeningen, passencombinaties en improvisatieopdrachten. De lessen zijn zorgvuldig opgebouwd en aangepast aan de motorische vaardigheden en belevingswereld van het kind.